reklama

FIT recept na zdravé mlsanie

Každý víkend sa snažím vymyslieť nejaký ten FIT sladký recept, ktorý by som VÁM - mojím verným čitateľom, klientom a známym chcel posunúť. Rozhodol som sa, že Vám sem pravidelne pridám a rozpíšem presný recept na každý jeden.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Dnes si presne rozpíšeme recept na Kokosovo - arašidový koláčik, ktorý mal skutočne veľký úspech. :)

Ak ste však nedočkaví a recept chcete čím skôr, tak sledujte moju stránku na FB - Karol Berta IFBB Men´s Physique! Tam fotky a recepty pridávam aktuálnejšie, avšak nerozpisujem ich tak podrobne ako tu. 

Kokosovo - arašidový koláčik s vanilkovým proteínom

fdfdf
fdfdf (zdroj: fdfdf)

Čo potrebujeme?

  • 30g akéhokoľvek srvátkového proteínu ( najlepšie Izolátu)

  • 2 vajíčka (celé)

  • Kokosový olej (pokojne panenský)

  • Kokosovo - arašidové maslo od firmy - ja používam výlučne od firmy Pure Nuts (prípadne stačí ak máte doma strúhaný kokos a prikúpite len jemné arašidové maslo)

  • Stéviu (pre dosľadenie podľa Vašej chuti, ale môžete použiť aj med, alebo agave)

  • Ovocie podľa vlastného výberu ( ja by som volil kiwi, granátové jablko, ananás a pod.)

  • Strúhaný kokos

  • Bezlepkové kukuričné piškóty (10 krúžkov) / alebo na zhustenie môžete použiť aj jemnú ryžovú múčku (tú obľubujem viac)

Postup:

1. Najlepšie je použiť elektrický mixér, ktorý vám základnú zmesku pre koláčik dobre rozmixuje!

 Do základu idú: 2 celé vajíčka, strúhaný kokos - 2 veľké PL, 30g vanilkového proteínu, 2 kopcovité ČL arašidového masla (prípadne ešte pridajte trošku natural arašidov navyše ak chcete) , trošku stévie na dosľadenie, 10 ks kukuričných bezlepkových piškotiek (alebo zhustite jemnou ryžovou múčkou) - všetko poriadne rozmixujete do hladka

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

2. Vymixovanú zmesku vylejte do malej formy na pečenie (ja používam malú silikónovú) a pečiete v rúre pod teplotou 170 stupňov cca do 10 min. 

3. Potom už len stačí vybrať, nechať vychladnúť a môžete podávať spolu s ovocím. Ja som použil ovocie, domáci makový krém a arašidové maslo ( vid obrázok). Môžete ešte posypať kokosom na záver, alebo pridať akýkoľvek toping - no to už záleží na Vašej fantázií. 

To bolo pre dnešok všetko, ďalší receptík už čoskoro! Tak sledujte a čítajte :) 

Karol Berta

Karol Berta

Bloger 
  • Počet článkov:  66
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som profesionálny fitness a kondičný osobný online tréner. Aktívne športujem na výkonnostnej a v minulosti vrcholovej úrovni. Športu sa venujem už od detstva. Počas aktívného vykonávania posilovania, alebo atletiky som nabral množstvo skúseností v oblasti športových metód, techník, princípov, stravy, výživových doplnkov a mnoho ďalšieho potrebného pre prácu trénera. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu