TIP na tréning - Triceps + Brucho

Autor: Karol Berta | 20.9.2016 o 12:20 | (upravené 20.9.2016 o 12:28) Karma článku: 1,00 | Prečítané:  191x

Dnes Vám prinášam ďalší blogový článok, zo série TIPov na tréning. V hlavnej úlohe triceps a brucho! Pozorne čítajte, inšpirujte sa a vyskúšajte!  

Tréning tohto charakteru je veľmi vhodný zaradiť medzi tréningové dni kedy idete veľké svalové partie. Ako v každom článku spomeniem, že dôležitá jeSPRÁVNA TECHNIKA, KONCENTRÁCIA NA PRECVIČOVANÝ SVAL  a v neposlednom rade VNÍMANIE SVOJHO POHYBU pri každom opakovaní v sérií. 

Tento tréning je vhodný ako pre ženy, tak aj pre mužov a ako pre začiatočníkov tak aj pokročilým borcom dá zabrať. Váhy si nastavte tak, aby ste dokázali spraviť minimálne 10 opakovaní v danej sérií.  Poďme si teda tento tréning kompletne rozpísať: 

 

Rozcvičenie:

10 bicyklovanie na stacionárnom bicykli 

Strečing najmä hornej časti tela (dynamický - nie statický! )

 

TRICEPS

1.Cvičenie: 

Tricepsové tlaky v sede na lavičke s Ezet tyčou za hlavou

Série: 5

Opakovania: 10 - 12

 

2. cvičenie:

Sťahovania lana pred telom

Série: 4

Opakovania: 12

 

3. cvičenie

Kick - Back

Na každý triceps:

Série: 4

Opakovania 15

(Ľahká váha)

 

Brucho:

4.cvičenie

Zdvih spojených nôh v ľahu

Série: 4

Opakovania: 20

 

5.cvičenie

Sťahovanie lana 

Série: 4

Opakovania: 15 - 20

 

6.cvičenie

"Sklápačky" so striedavou prácou končatín

Série: 3

Opakovania: 20

 

Záver tréningu:

10 min rýchlej chôdze do kopca na bežiacom páse

Strečing - statický

 

 

Tak čo vyskúšate tento tréning? Určite skúste a zaraďte ho do Vášho tréningového systému.

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

SVET

Prvá debata: Trump kričal, klamal... a prehral

Podľa prieskumov aj komentátorov vyhrala prvú prezidentskú debatu Clintonová.

DOMOV

Pred Zalom opustili Smer viacerí zakladatelia

V strane sú z neho sklamaní a vyťahujú jeho plat v Bruseli.


Už ste čítali?