reklama

2. FIT recept na zdravé mlsanie

Opäť raz som kuchtil a premýšľal, aký dobrý FIT recept Vám posuniem. Tak som opäť dal na klasiku a istotu chuťových kombinácií a to kokos, vanilka, ananás plus ako bonus som pripravil aj neskutočne zdravý a chutný shake

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ták a predstavujem Vám KOKOSOVO - ANANÁSOVÉ palacinky s vanilkovým proteínovým izolátom a troškou javorového sirupu v BIO kvalitke! Všetky ingrediencie k tomuto receptu neobsahujú ani lepok a ani laktózu! Čiže na svoje si prídu aj ľudia, ktorí trpia nejakou formou intolerancie na jedlo. 

zzz
zzz (zdroj: zzz)

Čo k tomuto receptu potrebujeme? :

  • 30g vanilkového proteínu (ja používam len srvátkové Izoláty)

  • Kúsky z čerstvého ananásu (množstvo si určite podľa chuti)

  • Figy (iba na chuť - prípadne iné ovocie podľa Vášho gusta)

  • Strúhaný kokos ( množstvo podľa chuti)

  • Ryžová múka - jemná (hladká) na pečenie (4 veľké polievkové lyžice)

  • Javorový sirup (na sladkú chuť) 

  • Kypriaci prášok (ten pridáte iba štipku)

  • Panenský kokosový olej ( na premastenie malej panvičky) - prípadne ja používam PAM coconut OIL (kúpite na www.proteinzona.sk)

  • 1 celé vajíčko a 1 bielko

Postup:

1. Základná zmeska: Do elektrického mixéru si dáme v tomto poradí: 1 celé vajíčko, 1 bielko, za 1 ČL kokosového oleja, niekoľko kúskov ananásu, strúhaný kokos cca 5 PL, 4PL ryžovej jemnej múky, štipku kypriaceho prášku, 30g vanilkového proteínu. Toto všetko dôkladne premixujeme do jemne hustej konzistencie. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

2. Pripravíme si malú panvičku na palacinky a vymastíme ju kokosovým olejom. Množstvo zmesky pridáme na základe toho, akú chceme palacinku hrubú. Keďže ja mám rád tzv.american style pancakes - tak som si spravil hrubé. Po vyliatí na malom ohni pečieme a potom preložíme keď sa palacinka zdá byť už pevná. 

3. Na záver podávame posypané kokosom, pridáme ananás, prípadne iné ovocie a polejeme troškou javorovým sirupom.

A čo k tomu vypiť? :

Ja som si spravil shake z mandľového natural mlieka, pridal štipku vanilkového proteínu a čerstvú mätu. Shake som pripravil pomocou ponorného mixéru. 

pppp
pppp (zdroj: pppp)

DOBRÚ CHUŤ!

Karol Berta

Karol Berta

Bloger 
  • Počet článkov:  66
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som profesionálny fitness a kondičný osobný online tréner. Aktívne športujem na výkonnostnej a v minulosti vrcholovej úrovni. Športu sa venujem už od detstva. Počas aktívného vykonávania posilovania, alebo atletiky som nabral množstvo skúseností v oblasti športových metód, techník, princípov, stravy, výživových doplnkov a mnoho ďalšieho potrebného pre prácu trénera. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu