reklama

3. FIT recept na zdravé mlsanie

Bola raz jedna slnečná nedeľa a ja som počas nej dôkladne pripravil a napiekol proteínový koláčik! Všetky suroviny som vyberal z čo najkvalitnejších zdrojov a tak sa naozaj máte na čo tešiť!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Trošku začnem nezvyčajne dnešným článkom, nakoľko sa ma moje okolie pýta, že kde chodím na tieto recepty. A aká je moje odpoveď? Z mojej fantázie a kreativity! Vždy si počas týždňa určím nejakú kombináciu základných chutí a ingrediencií a neskôr určím či pripravím: palacinky, wafle, prípadne sušienky a pod. 

Tento krát som sa rozhodol, že napečiem v malej forme na pečenie proteínový banánový koláč s domácim kokosovo - kakaovým krémom (áno všetky krémy a dipy si pripravujem od základu sám - nebojte recept napíšem v rámci tohto článku). 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
tttt
tttt (zdroj: tttt)

Čo potrebujeme k základu:

  • Ryžovú jemnú múčku ( 5 veľkých PL)

  • 40g vanilkový / banánový proteín (ja som použil vanilkový Izolát)

  • 2 malé banány (nakrájame na kúsky) 

  • Kypriaci prášok do pečiva (2 ČL)

  • 2 vajíčka (1 celé + 1 bielko)

  • Panenský kokosový olej (1 ČL)

Čo potrebujeme ku kokosovo - kakaovému krému:

  • Strúhaný kokos (5 PL)

  • RAW prášok z kakaových bôbov (2 - 3 PL)

  • Stéviu 

  • Panenský kokosový olej ( 2 ČL)

+Ovocie (na dochutenie - ja som použil Kaktusové plody), hrsť arašidov na vrch

rrrrrr
rrrrrr (zdroj: rrrr)

Postup prípravy:

1.Do elektrického mixéra dáme: 1 celé vajíčko, 1 bielko, 1 čl kokosového oleja, 5 pl ryžovej múky, 2 - 3 čl kypriaceho prášku, 40 g vanilkového proteínu, 2 malé banány - všetko v mixéry dôkladne rozmixujeme do hladkej konzistencie. Pokiaľ chcete sladkú chuť zvýrazniť, tak pridajte ešte stéviu, alebo agáve prípadne javorový sirup a pod... Potom vylejeme túto zmesku do malej, najlepšie štvorcovej silikónovej formy na pečenie vymastenej troškou masla / kokosového oleja (skutočne stačí málo). Vložíme na pár min do rúry a pečieme pri teplote 150 stupňov. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

2. Zatiaľ kým sa nám pečie základ, pripravíme si krém: do mixéru pridáme: 5 pl strúhaného kokosu, 3 pl raw prášku z kakaových bôbov, trošku stévie a 2 a viac čl kokosového oleja, trošku prilejeme čistej vody, alebo kokosového natural mlieka. Rozmixujeme na krémovitú konzistenciu. 

3. Keď je základ dostatočne upečený, vyberieme ho, necháme vo forme vychladnúť a potom naň zľahka pridávame a rozotierame kokosovo - kakaový krém. Na vrch môžete ešte pridať banány a arašidy. Následne koláčik necháme v chladničke trošku stuhnúť.

4. Po 1 hod sa môže podávať! Ja som ako doplnok pridal ešte kaktusové plody a celý kúsok koláča, nakoľko som nepridal žiadne sladidlo, polial javorovým sirupom. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A čo ako nápoj?

Ja som si rozmixoval shake! Raw kakaový prášok spolu so škoricou a stéviou v natural mandľovom mlieku. Delikatesa!

DOBRÚ CHUŤ!

Karol Berta

Karol Berta

Bloger 
  • Počet článkov:  66
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som profesionálny fitness a kondičný osobný online tréner. Aktívne športujem na výkonnostnej a v minulosti vrcholovej úrovni. Športu sa venujem už od detstva. Počas aktívného vykonávania posilovania, alebo atletiky som nabral množstvo skúseností v oblasti športových metód, techník, princípov, stravy, výživových doplnkov a mnoho ďalšieho potrebného pre prácu trénera. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu