reklama

6. FIT recept - JESENNÁ EDÍCIA

Prinášam Vám druhú jesennú edíciu - recept svojho FIT víkendového pečenia! A ako bonus recpt aj na domáce RAW - ENERGY guľky z tých najlepších a veľmi kvalitných surovín

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Na svojich receptoch si veľmi dávam záležať, aby obsahovali to najkvalitnejšie zloženie, aké si môže aj v rámci možností bežný smrteľník dovoliť kúpiť v obchode. Často krát premýšľam aj celý týždeň aké kombinácie chutí a kde jednotlivé ingrediencie zoženiem, aby sa hlavne Vám moje recepty a nápady páčili a aby ste ich aj využili a inšpiroval Vás. 

Dnes Vám prinášam recept na jesenný jablkovo - škoricový proteínový bochník. Upozorňujem, že proteín vôbec nemusíte použiť. Ja som ho použil tentokrát skôr na vyladenie chutí a na zvýšenie percenta bielkovín v tomto bochníku.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Jablkovo - škoricový bochník

(s proteínom, kúskami 86% čoko, mandľami a vlašskými orechmi)

tttt
tttt (zdroj: ttttttt)

Čo potrebujeme?

  • Mandle 100g

  • Vlašské orechy 100g

  • Mandľovú múku jemnú (100g)

  • Ryžovú jemnú múku (100g)

  • 4 vajíčka (2 celé, 2 bielka)

  • 40g Vanilkového proteínu

  • 86% horkú čokoládu 100g (pripravíme si kúsky)

  • 3 jablká (najlepšie sladšie odrody - postrúhané)

  • BIO kokosový olej (ja som použil kokosový olej značky PAM - coconut oil)

  • Sladidlo ( podľa vašej chuti, ja som použil PANCAKE SYRUP od Walden Farms)

  • Mletú škoricu 30g

  • Kypriaci prášok do pečiva ( stačí 1 ČL)

ttttttrr
ttttttrr (zdroj: trtrtrt)

Ako postupujeme:

1.V mixéri si rozmixujeme základné cesto a to z: vajíčok, ryžovej múky, mandľkovej múky, mletej škorice, kypriacého prášku, strúhaných jabĺk, vanilkového proteínu, sladidla. Dôkladne mixujeme do hladkej konzistencie. 

2.Cesto vylejeme do pripravenej misy a tam pridáme ešte kúsky orechov mandlí a vlašských, menšie kúsky jabĺk a kúsky 86% čokolády. Premiešame a vložíme do bochníkovej formy na pečenie ( odporúčam silikónovú , ktorú si trošku vopred premastite bio kokosovým olejom). 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

3. Na vrch, alebo na spod formy môžete dať orechy, ktoré potom budete mať zapečené na vrchu vášho bochníka. Prípadne môžete pridať aj celé kúsky jabĺk. 

4.Pečieme pri teplote 170 stupňov 15minút. Odporúčam pravidelne kontrolovať. 

eeeee
eeeee (zdroj: eeeee)

Kakaové Banánové - Kokosové RAW ENERGY GUĽKY

(s mandľou a troškou mandľovej múčky)

qqqqq
qqqqq (zdroj: qqqqqqqqq)

Čo potrebujeme?

(množstvá jednotlivých ingrediencií si musíte určiť podľa množstvo, koľko toho chcete pripraviť)

  • 4 väčšie banány

  • Mandle

  • Mandľovú múčku (prípadne inú - z iných orechov)

  • Kakaový prášok ( najlepšie nejaký odtučnený - v dobrej kvalitke)

  • Strúhaný kokos

  • Trošku čerstvej citrónovej kôry - stačí z jedného väčšieho citrónu

  • (nemusí byť, no keď ich chcete skutočne sladké, tak aj nejaké sladidlo navyše)

Toto je kocka :) nie guľka pre zmenu tvaru na aké sme všetci zvyknutí pri RAW jednohubkách
Toto je kocka :) nie guľka pre zmenu tvaru na aké sme všetci zvyknutí pri RAW jednohubkách (zdroj: ja)

Postup:

1.Do veľkej nádoby zmačkáme banány, pridáme mandľovú múku, strúhaný kokos, citrónovú kôru. Pokiaľ chcete guľky ešte sladšie pridajte napríklad stéviu, prípadne iné sladidlo ( možno vanilkový proteín - ja som pridal trošku Walden Farms sirupu bez kcal).

SkryťVypnúť reklamu
reklama

2.Všetko dôkladne premiešame do hútnej, tvrdej hmoty. Potom gúľky plníme pri tvarovaní jednou väčšou mandľou. 
3.Vytvarované guľky necháme odstáť cca 30 min v mrazničke, alebo chladničke - záleží či plánujete ešte guľky potom do niečoho namáčať. Ak áno, tak odporúčam poriadne nechať stuhnúť v mrazničke. 
4.Po vytiahnutí ich môžete ešte doladiť akýmkoľvek topingom/dipom, namočiť do čokolády a podobne... Ja som si pripravil dip z vanilkového proteínu, troškou bielej čoko - vymiešané v malom hrnci spolu s malým množstvom mandlového mlieka.

rtrtrt
rtrtrt (zdroj: trtrtr)

DOBRÚ CHUŤ! 

Už teraz sa môžete tešiť na recept, ktorý Vás čaká budúci týždeň! Pripravil som si pre vás opäť až dva recepty! RAW ENERGY mini kocky a druhý recept sa nechajte prekvapiť! 

Karol Berta

Karol Berta

Bloger 
  • Počet článkov:  66
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som profesionálny fitness a kondičný osobný online tréner. Aktívne športujem na výkonnostnej a v minulosti vrcholovej úrovni. Športu sa venujem už od detstva. Počas aktívného vykonávania posilovania, alebo atletiky som nabral množstvo skúseností v oblasti športových metód, techník, princípov, stravy, výživových doplnkov a mnoho ďalšieho potrebného pre prácu trénera. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu