reklama

8. FIT recept s NOVINKOU od PURE NUTS

Posledný víkend som sa skutočne rozpiekol, nakoľko som mal možnosť vyskúšať si množstvo nových produktov, ktoré som dostal na testy. Jedným z týchto produktov a veľkou NOVINKOU od firmy Pure Nuts je ich: Mandľovo - Kokosové maslo

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Tak najskôr si poďme napísať o aké maslo vlastne ide. Ide o 100% čisté pomleté mandle na maslo s pridaním 100% kokosovej dužiny! Je to úplne čisté, veľmi kvalitné a na chuť vynikajúce orechové maslo (ako každé v ich ponuke) ! Musím priznať ,že z ponuky firmy Pure Nuts ide o veľmi vydarenú novinku, ktorá sa automaticky stala mojím veľkým favoritom. 

Ihneď ako sa mi dostalo do rúk som premýšľal, do akého receptu ho začlením... a tak som si pre Vás pripravil: 

Limetkovo - citrónový vanilkový koláčik

(s proteínom plnený Mandľovo - Kokosovým maslom)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
popopo
popopo (zdroj: opo)

Čo potrebujeme:

  • Ryžovú jemnú múku 100g

  • Vanilkový proteín 50g

  • Kypriaci prášok do pečiva

  • Mandľovo - Kokosové maslo od Pure Nuts

  • Sladidlo ( ja som nepridal žiadne)

  • 4 vajíčka ( 2 celé a 2 bielka) 

  • Citrón a Limetku ( z každého si nastrúhame trošku kôry)

  • Nízkotučný jemný tvaroh 30 - 50g stačí

  • Ovocie na dochutenie a okrasu (ja som použil kiwi)

oki
oki (zdroj: oki)

Ako postupujeme:
 

1. Ako prvé si vymastíme formu / plech, na ktorom budeme koláčik pripravovať s kokosovým olejom. 

2. Pripravíme si cesto zmixovaním : ryžovej múky, vajíčok, vanilkového proteínu, kypriaceho prášku, troškou nízkotučného tvarohu, citrónovej a limetkovej kôry (+ sladidlo podľa vlastného výberu). Mixujeme do jemnej konzistencie.

3. Prvú polovičku pripraveného cesta vylejeme do formy. Následne na túto vrstvu pridáme mandľovo - kokosové maslo a ihneď potom pridáme druhú polovicu cesta. 

4. Takto pečieme pri teplote 160 stupňov 10 až 15 min.

5. Po vybratí z trúby pridáme ovocie na vrch, môžete však opäť pridať orechové maslo. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama
rerere
rerere (zdroj: rerer)

Záverom Vám poprajem len DOBRÚ CHUŤ a určite Vám odporučím túto NOVINKU od PURE NUTS vyskúšať - to maslo je vynikajúce!!!

ewewew
ewewew (zdroj: ewewewe)
Karol Berta

Karol Berta

Bloger 
  • Počet článkov:  66
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som profesionálny fitness a kondičný osobný online tréner. Aktívne športujem na výkonnostnej a v minulosti vrcholovej úrovni. Športu sa venujem už od detstva. Počas aktívného vykonávania posilovania, alebo atletiky som nabral množstvo skúseností v oblasti športových metód, techník, princípov, stravy, výživových doplnkov a mnoho ďalšieho potrebného pre prácu trénera. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu