FIT Pečenie pre Zdravie - Slané delikatesy

Autor: Karol Berta | 28.11.2016 o 22:22 | Karma článku: 1,02 | Prečítané:  243x

Opäť raz tu máme nadupanú verziu na Slano môjho FOOD blogu v rámci môjho projektu FIT Pečenie pre Zdravie. Tento krát opäť recept aj s úžasnou potravinou značky Šmakoun!

Tak prvým receptom, ktorý sem pridávam, je recept so Šmakounom, nakoľko naša spolupráca je naozaj kvalitná a veľmi sa jej teším! Je veľmi jednoduchý a môže si ho skutočne pripraviť ktokoľvek a navyše! - vynikajúco sa hodí aj ako TIP k pohosteniu na návštevu, alebo vianočný večierok! Druhý recept sa nechajte prekvapiť nižšie.

 

Slivkovo - Bryndzové Jednohubky

(so Šmakoun - Udený a vlašskými orieškami)

 

Čo potrebujeme?

  • 200g Šmakoun Udený
  • 200g nepasterizovanej Bryndze
  • 50 - 100g sušených sliviek vopred namočených vo vode
  • 50g pomletých vlašských orieškov
  • (+ akýkoľvek celozrnný chlebík - ja som si upiekol vlastný plno zrnný bez lepku a laktózy)

 

Ako postupujeme?

1, Ako prvé si všetky suroviny nachystáme do zvlášť misiek, aby sme postupovali presne, tak ako máme. Slivky treba mať vopred namočené, aby sa nám pekne rozmixovali v mixéri.

2, Ako druhý krok si do mixéru vložíme všetky suroviny  - odporúčam slivky ako posledné. 

3, Ak sa vám bude zdať konzistencia príliš tuhá tejto nátierky, tak pokojne pridajte trošku nízkotučného jogurtu, alebo pokojne aj vodu. Všetko dôkladne mixujeme do hladkej konzistencie.

4, Pre lepšiu chuť môžete pridať aj červenú cibuľku, avšak ja som ju radšej pridal ako doplnok a to čerstvú. Potom už len natierame na teplé kúsky celozrnnej hrianky. 

 

 

 

FIT Fresh Grécke WRAPY

(s domácim bylinkovo - jogurtovým dresingom v bezlepkovej placke)

 

Čo potrebujeme?

(na zeleninovú zmesku)

  • Cherry Rajčiny
  • Červenú cibuľku
  • Mix listovej zeleniny
  • Zelené olivy
  • Čerstvú Bazalku
  • Šalátovú uhorku
  • Feta syr light (môžete použiť aj Šmakoun Natural - vynikajúco sa tam hodí)
  • Mix sušených byliniek: tymián, rozmarín, oregano (staší z každého štipka)

 

Ako postupujeme?
 

1. Všetky suroviny si vopred nakrájame na malé kúsky a dobre očistíme. A postupne vkladáme do veľkej misy. 

2. Potom už len všetky ingrediencie  dobre premiešame! Odporúčam rukou, aby sa nám chute byliniek a syru dostali všade! 

3. Hotový premiešaný šalátik si pekne necháme vychladnúť a zatiaľ si pripravíme bylinkový dresing spolu s bylinkami. 

Čo potrebujeme? (k bylinkovo - jogurtovému dresingu)

  • Nízkotučný Grécky jogurt
  • Soľ
  • Zmes sušených byliniek - oregano, bazlka, tymián, rozmarín ( z každého štipka)
  • Šalátovú uhorku
  • Cesnak

4. Kým sa nám chladí šalátik - všetky suroviny na dresing si zmixujeme v mixéri do hladkej konzistencie. 

5. Keď sme si pripravili dresing, tak vytiahneme šalát z chadničky a ohrejeme si placku, ktorú si budeme plniť. Na ohriatú placku/wrap si dáme zeleninkový šalát a dáme naň trošku dresingu. 

6. Potom už len zabalíme, pridáme na tanier čerstvú zeleninku a môžeme sa s chuťou pustiť do jedenia! 

 

 

 

DOBRÚ CHUŤ!

 

Ďaľšie recepty na sladko už tento týždeň! Sledujte (na FB): FIT pečenie pre Zdravie.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

ŠPORT

Asociácia dala lyžiarkam ultimátum, výsledok je neistý

Dva alebo desať? Znepriatelené strany sa nevedia zhodnúť ani na tom, koľko sporných bodov riešili.

ŠPORT

Zuzula: Ľudia v Lyžiarskej asociácii nerozumejú športu

Už roky bojuje s lyžiarskou asociáciou.

DOMOV

Fico v Kľaku: Fašizmus tu je a v zelených tričkách chodí po vlakoch

Zastavte experiment, Banskej Bystrici nepriniesol nič, vyhlásil premiér.


Už ste čítali?