reklama

FIT pečenie pre Zdravie - Vianočné sladkosti č.2

V druhej časti článku - tipov na Vianočné FIT sladkosti spomeniem úžasnú značku doplnkov výživy, s ktorou som pracoval pri pečení a to nemeckú značku a firmu Z - Konzept! Bol som skutočne prekvapený takou kvalitou

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Firma Z-Konzept začala podporovať môj FOOD projekt FIT pečenie pre Zdravie a tým nám dodala aj všetky potrebné suroviny pre tento recept. Konkrétne išlo o Vanilkový viac - zložkový proteín, ktorý je do pečenia viac než vhodný oproti napríklad srvátkovým izolátom, alebo koncentrátom (no nevylučujem ich pre účel varenia a pečenia úplne). Chuť je vynikajúca a prírodná vanilková aróma dodá vášmu výtvoru v kuchyni skutočne nádych pravej vanilky! Podotýkam,že pokiaľ si chcete pripraviť k Vianočnému maškrteniu niečo zdravé a plné kvalitných bielkovín, tak tento recept je vhodný práve pre Vás! Ale čo som teda pripravil z tohto proteínu??? 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

RAW Vanilkovo - Banánové Guľky s Kokosom

(s vanilkovým proteínom Z-Konzept a mandľami)

trtrt
trtrt (zdroj: trtrtr)

Čo potrebujeme?

  • Vopred namočené sušené hrozienka

  • Čerstvý banán

  • Vanilkový proteín ( pre tento recept najlepšie viac - zložkový od fiirmy Z Konzept)

  • Natural mandle celé

  • Mandľová múka

  • Strúhaný kokos

  • Sladidlo (podľa vlastného výberu - ja som nepoužil žiadne - stačil proteín)

  • (+ na aranžovanie a dochutenie som na vrch pridal 100% Mandľové maslo od Pure Nuts a kus domácky sušeného jablka + kúsok mandle a arašidu)

Postup:

1. Do veľkej misy si dáme rozmočené sušené hrozienka, čerstvý rozmačkaný banán, vanilkový proteín, mletú mandľovú múku, strúhaný kokos a pokiaľ chcete, tak pridajte akékoľvek sladidlo (odporúčam však v tekutej forme).

2. Všetko dôkladne premiešajte do hútnej konzistencie,aby sme vedeli tvarovať guľky.

3. Do stredu každej pripravovanej guľky pridáte celú mandľu a tvarujete. 

4. Hotové guľky môžete ozdobiť takmer čímkoľvek. Ja som použil Mandľové maslo 100% od Pure Nuts a na to som položil celú mandľu spolu s kúskom domácky sušeného jablka a kúskom arašidu. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Musíte uznať, že ide o skutočne veľmi rýchly a jednoduchý recept a preto si myslím, že určite si ho vyskúšajte s týmto kvalitným proteínom pripraviť! 

Dobrú Chuť!

Karol Berta

Karol Berta

Bloger 
  • Počet článkov:  66
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som profesionálny fitness a kondičný osobný online tréner. Aktívne športujem na výkonnostnej a v minulosti vrcholovej úrovni. Športu sa venujem už od detstva. Počas aktívného vykonávania posilovania, alebo atletiky som nabral množstvo skúseností v oblasti športových metód, techník, princípov, stravy, výživových doplnkov a mnoho ďalšieho potrebného pre prácu trénera. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu