Rýchly tréningový TIP na NOHY

Autor: Karol Berta | 15.8.2016 o 21:51 | (upravené 15.8.2016 o 22:03) Karma článku: 1,47 | Prečítané:  280x

V dnešnej dobe si myslím, že každý z nás stretol niekoho, kto nohy, alebo tréning nôh úplne vynecháva vo svojom tréningovom pláne. Avšak nájdu sa aj takí, ktorí tréning nôh milujú a práve pre takých ľudí je tento článok určený!

Všetkým milovníkom tréningu spodnej časti tela a teda dolných končatín -  dnes prinášam TIP na plnohodnotný tréning nôh. Je vhodný ako pre začiatočníkov, tak pre pokročilých cvičencov. Začiatočníkom samozrejme odporúčam menej sérií a opakovaní a pokročilým naopak viac sérií a prípadne aj väčšie počty opakovaní.  Taktiež je tento tip tréningu vhodný ako pre mužov, tak aj pre ženy. Všetko je to súbor základných cvičení, s ktorými ste sa už určite stretli. Dbajte však na presnú techniku a správne prevedenie každého cvičenia! Ak ste predtým ešte tieto cvičenia nikdy nevykonávali, alebo ste úplným začiatočníkom, tak zamerajte sa na ľahšie váhy a najmä na technicky správne prevedenia opakovaní v sériach. Prípadne požiadajte niekoho z posilovne, aby dozrel na vás v čase vykonávania daného cviku. 

 

TRÉNINGOVÝ TIP - NOHY:

Rozcvičenie:10 - 15 min  na stacionárnom bicykli + strečing (odporúčam dynamický - nie statický!!! )

 

Cvičenie č.1:

Mŕtvy ťah s obojručnou činkou: 

Opakovania: 10 - 16

Série: 5

 

Cvičenie č.2:

Drepy s obojručnou činkou

Opakovania: 10 - 20

Série: 4 - 6

 

Cvičenie č.3:

Výpady vpred na striedanie práce nôh s obojručnou činkou

Opakovania: 14 - 20

Série: 4

 

Cvičenie č.4:

Predklony s obojručnou činku za hlavou

Opakovania:10 - 14

Série:3

 

Cvičenie č.5:

Zdvih panvy s opretím o lavičku 

Opakovania: 12

Série: 3

 

Záver tréningu:

Svižná chôdza do kopca 10 min na bežiacom páse. Po rýchlej chôdzi strečing (tentokrát statický). 

 

 

Vyskúšajte tento tréning! Budete určite spokojní. Nezabúdajte na správnu techniku a taktiež aj mentálnu koncentráciu, ktorá je pri každom tréningu nesmierne dôležitá, aby ste precítili každý jeden posilovaný sval.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Šitie bez umŕtvenia či facka. Pôrody sprevádza aj násilie, tvrdia aktivistky

Prednostovia pôrodnickych kliník násilie na rodičkách odmietajú.


Už ste čítali?