reklama

FIT pečenie pre Zdravie - Vianočné Marhuľovo - Vanilkové košíčky

Čím máme bližšie vianoce, tým viac na mňa dochádza taká typická sviatočná nálada a je to cítiť aj v mojom pečení a varení! Dnes tento foto recept venujem úžasnej značke, ktorá ma podporuje svojimi výrobkami a to: Šmakoun Adler

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Šmakoun je vynikajúca potravina z vaječných bielkov a aktuálne máme na našom trhu všetky možné dostupné príchute a kombinácie tejto potraviny. Ja som pre dnešný foto recept použil ich Šmakoun - Marhuľa, ktorá je mojou najobľúbenejšou z ich sladkých kombinácií. Za recept ďakujem Monike Filípkovej, ktorá mi ho posunula! 

Marhuľovo - Vanilkové Košíčky so Škoricou

(s vanilkovým proteínom, lieskovými orieškami a 100% leiskovo - orieškovým maslom)

jkjkjkjkj
jkjkjkjkj (zdroj: erererr)

Čo potrebujeme?

Na korpus:

  • 250g Ovsenú múčku (ja som použil bezlepkovú)

  • 200g Šmakoun - Marhuľa (odporúčam ho jednoznačne rozmixovať)

  • 60g na mini kocky nakrájané sušené marhule

  • 3 celé vajíčka

  • Kúsky pomletých lieskových orieškov

  • Sladidlo podľa vlastného výberu (ja som použil tekutú stéviu a brezový cukor) 

Na plnku:

  • 500g nízkotučný tvaroh

  • 100% lieskovo - orieškové maslo

  • 50g vanilkového proteínu (ja som použil od firmy Z-Konzept - 5 zložkový)

  • Pár kvapiek prírodnej vanilkovej arómy

  • Mletú škoricu

  • Trošku fixovacieho prášku určeného pre tvarohové plnky

  • 1,5 dcl vanilkového sójového nápoja

fdfdfd
fdfdfd (zdroj: fdfdfdf)

Ako postupujeme?

1. Ako prvé si do veľkej misy vysypeme ovsenú múku, brezový cukor a mleté lieskové oriešky. Všetky tieto suché potraviny si dobre premiešame rukou. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
fdfdfd
fdfdfd (zdroj: fdfdfd)

2. Po premiešaní pridáme rozmixovaného Šmakoun - Marhuľa, malinké kúsky sušených marhúľ, vajíčka a mixérom vymiesime cesto. 

ewew
ewew (zdroj: ewew)

3. Potom už len zoberieme silikónové formy na pečenie (najlepšie väčšie muffinové) a plníme ich cestom na spodku a po stranách akoby také mini cheesecake základy.

rerer
rerer (zdroj: rerere)

4. Potom už len vložíme formy s cestom do trúby a pečieme pri teplote 150 stupňov postupne cca do 15 min a kontrolujeme! Po upečení necháme tieto základy vychladnúť. 

rrrreee
rrrreee (zdroj: rree)

5. Kým sa nám základy chladia, začneme s prípravou Vanilkovo - Škoricovej plnky. Do veľkej misy si vylejeme nízkotučný tvaroh a pridáme doň mletú škoricu a vanilkový proteín. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama
rerere
rerere (zdroj: rerert)

6. Vedľa si pripravíme zálievku k tejto plnke v malej miske a to zo sójového vanilkového nápoja, pár kvapiek vanilkovej arómy a tekutej stévie. Dobre premiešame metličkou a zalejeme tvaroh.

fdfdf
fdfdf (zdroj: fdfdf)

7. Po zaliatí mixujeme mixérom do úplne hladkej formy. Popri mixovaní pridáme trošku fixovacieho prášku. 

fdfdfd
fdfdfd (zdroj: fdfdfd)

8. Keď dobre rozmixujeme plnku, necháme ju vychladnúť na chvíľu do chladničky. A kým sa bude chladiť, začneme plniť košíčky lieskovo - orieškovým maslom. 

fdfd
fdfd (zdroj: fdfdf)

9. Keď sme naplnili základ, tak prichádza tvarohová plnka. A na ňu si už pridáme ozdoby a doplnky aké chceme! 

fdfdf
fdfdf (zdroj: fdfdfd)
fdfdffdf
fdfdffdf (zdroj: fdfdfdfd)

Myslím, že recept je jednoduchý a chuť je úžasná. Keď košíčky necháte vychladnúť nedokážete sa ich dojesť! Chutia ako také malé mini cheesecakes! 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

DOBRÚ CHUŤ!

Karol Berta

Karol Berta

Bloger 
  • Počet článkov:  66
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som profesionálny fitness a kondičný osobný online tréner. Aktívne športujem na výkonnostnej a v minulosti vrcholovej úrovni. Športu sa venujem už od detstva. Počas aktívného vykonávania posilovania, alebo atletiky som nabral množstvo skúseností v oblasti športových metód, techník, princípov, stravy, výživových doplnkov a mnoho ďalšieho potrebného pre prácu trénera. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu